خبر/ ترس از اسلامگرایی جهان غرب را فراگرفته است - فاطمی دز- پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول
برای ارسال خبر کلیک نمائید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات سایت فاطمی دز

عضویت در سامانه پیامکی جبهه ارسال خبر، گزارش تصویری، یادداشت آپارات فاطمی دز عضویت در واتس آپ فاطمی دز

برنامه سایر هیئت ها
---------------------
  • جهت قراردادن برنامه هیئت شما در فاطمی دز با روابط عمومی تماس بگیرید

  • 09163456793

  • --------------------------
    خبرهای فاطمی

    دانلود فاطمی

    گزارش تصویری

    مقاله فاطمی

    یادداشت فاطمی

    موبایل فاطمی

  • [آرشیو تبلیغات]
  • تاریخچه ستاد

    خادم الزهرا[46]

    ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول به همت تعدادی از جوانان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و بزرگداشت ایام ولادت و شهادت اهل البیت به خصوص ایام فاطمیه و صادقیه در سال 1386 تاسیس گردید.

    روابط عمومی ستاد مردمی فاطمیه دزفول

    لینکدونی

    آمار و امکانات
    نام سایت

  • ویژه برنامه شهادت اول حضرت زهرا سلام الله


  • fatemidez.ir- قافله عزاداری شهادت اول













  • یک استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه غرب در تحولات آینده جهانی بازنده است، گفت: با وقوع بیداری اسلامی غرب از آینده خود می‌ترسد و می‌داند که آینده مختومی در انتظارش است.

     به گزارش واحد اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول بنقل از ایسنا/ مصطفی ملکوتیان، استاد دانشگاه درباره ساخت فیلم موهن صهیونیستی ـ‌ آمریکایی درباره پیامبر اکرم (ص)، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گرایش به ادیان الهی افزایش یافت به ویژه گرایش به دین اسلام در میان مردم جهان ارتقا پیدا کرد. به گونه‌ای که حتی در خود اروپا بیشتر مردم به سمت اسلام تمایل دارند و گفته می‌شود تا سال 2050 اکثریت جمعیت فرانسه مسلمان خواهد بود.

    وی با بیان اینکه ترس از اسلام‌گرایی جهان غرب را فراگرفته است، ادامه داد: فرهنگ غرب بر مادی‌گرایی تاکید کرده و بخشی از واقعیت انسان یعنی پیوند با روح و خداپرستی را نادیده گرفته است. این جامعه‌ که بخشی از هویت اصلی بشر را نادیده گرفته در دهه‌های اخیر دچار بحران هویتی شده است بر همین اساس غرب تلاش می‌کند که افکار رادیکالی و افراطی مانند القاعده و طالبان به دلیل ترس از گسترش اسلام به وجود آورد.

    این استاد دانشگاه با مرور تحولات چند دهه گذشته خاطر نشان کرد:‌ در واقع آغاز تحولات با انتشار کتاب ضد اسلامی سلمان رشدی شروع شد. اما اکنون مردم جهان آگاه شده‌ و شرایط نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است به گونه‌ای که مسلمانان در برابر اهانت اخیر به اسلام یک پارچه به اعتراض برخاستند.

    ملکوتیان اضافه کرد: غرب هیچ وقت تصور نمی‌کرد که مسلمانان جهان در برابر اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) چنین مقاومت سرسختانه از خود نشان دهند. اکنون غرب در برابر مسلمانان دچار انفعال شده و از این مقاومت تکان سختی خورده است.

    وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی، گفت: تحولات جهان به سمتی پیش می‌رود که جهان غرب از آینده احساس ترس می‌کند غربی که در گذشته همواره کشورها را استعمار کرده و سلطه چند صد ساله خود را بر کشورهای مختلف اعمال کرده و منابع آنها را غارت می‌کرد ، اکنون از آینده می ترسد.

    این استاد دانشگاه در ادامه اظهاراتش افزود: اما اکنون غرب احساس می‌کند که آینده خوبی در انتظارش نیست مقاومت‌هایی در برابر رفتارهای سلطه‌گرانه غرب انجام می‌شود با وقوع بیداری اسلامی غرب از آینده خود می‌ترسد و می‌داند که آینده مختومی در انتظارش است. در واقع در مسیر بازنده تحولات جهانی قرار گرفته است.

    وی اضافه کرد: روشی که غربی‌ها برای مخدوش کردن چهره نورانی اسلام به کار برده‌اند، بدترین راه بوده است زیرا این روش غیرت مسلمانان را برانگیخت و باعث یک حرکت جهانی علیه آنها شد. غرب هیچ وقت تصور نمی‌کردکه مسلمانان بتوانند با واکنش خود علیه اهانت اخیر طوفان عظیمی را ایجاد کنند.

    پایان خبر/

    منبع: واحد اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول



    تعداد بازدید از این مطلب:

    برچسب ها : بیداری اسلامی- ترس از اسلام گرایی- غرب - ستاد فاطمیه دزفول  ,


    تاریخ انتشار : [سه شنبه 91/7/4] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

    مطلب بعدی : فاطمیه هیئت کجا بریم + عکس+دانلود