جولان \اسلام ستیزی\ در واقعیت غرب و فضای مجازی - فاطمی دز- پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول
برای ارسال خبر کلیک نمائید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات سایت فاطمی دز

عضویت در سامانه پیامکی جبهه ارسال خبر، گزارش تصویری، یادداشت آپارات فاطمی دز عضویت در واتس آپ فاطمی دز

برنامه سایر هیئت ها
---------------------
  • جهت قراردادن برنامه هیئت شما در فاطمی دز با روابط عمومی تماس بگیرید

  • 09163456793

  • --------------------------
    خبرهای فاطمی

    دانلود فاطمی

    گزارش تصویری

    مقاله فاطمی

    یادداشت فاطمی

    موبایل فاطمی

  • [آرشیو تبلیغات]
  • تاریخچه ستاد

    خادم الزهرا[46]

    ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول به همت تعدادی از جوانان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و بزرگداشت ایام ولادت و شهادت اهل البیت به خصوص ایام فاطمیه و صادقیه در سال 1386 تاسیس گردید.

    روابط عمومی ستاد مردمی فاطمیه دزفول

    لینکدونی

    آمار و امکانات
    نام سایت

  • ویژه برنامه شهادت اول حضرت زهرا سلام الله


  • fatemidez.ir- قافله عزاداری شهادت اول













  • فاطمی دز

    fatemidez.ir- حمله به دفتر نشریه فکاهی "شارلی ابدو" بهانه خوبی به دست غربی‌ها داد تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به حجم تحرکات خود علیه اسلام در واقعیت و رسانه ها بیفزایند.   

    به گزارش «فاطمی دز» به نقل از شیعه نیوز، هفته گذشته تعدادی از عناصر القاعده به نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" حمله کردند و 12 نفر را کشتند و علت این امر را گرفتن انتقام پیامبر (صلی الله علیه و آله) اعلام کردند. اگر چه اقدام این عناصر محکوم است اما اقدام امروز نشریه شارلی ابدو در انتشار مجدد کاریکاتورهای موهن پیامبر (صلی الله علیه و آله) با توجیه آزادی بیان، شکل مسلم اسلام ستیزی است.

    کافی است در مستطیل سرچ گوگل عبارت اسلام و یا مسلمان را به زبان های غربی زد تا نتایج تأسف بار آن نمایش داده شود و مشاهده گردد همه نتایج تقریبا به تروریسم ربط داده شده اند. تلاش های غرب برای چسپاندن برچست تروریسم به اسلام ادامه دارد و علاوه بر واقعیت، رسانه و اینترنت را به این منظور در اختیار گرفته است.

    روزنامه "گاردین" در همین راستا گزارشی با عنوان "راستگرایان افراطی از حملات برای شعله ور کردن فتیله مبارزه با اسلام استفاده می کنند" منتشر نمود و به این روند اسلام ستیزی در غرب اعتراف کرد.

    در پاریس "ماری لوپن" رهبر حزب افراطی راستگرای "جبهه ملی فرانسه" اظهار داشت: باید در وضعیتی باشیم که به ما اجازه پاسخ به جنگی را که اسلام گرایان آغاز کرده اند، بدهد.

    در هلند "خیریت ویلدرز" سیاستمدار معروف ضد اسلام که به دلیل تحریکاتی دراین زمینه به دادگاه نیز کشیده شده است، در اظهاراتی گفت: اروپا باید درهای خود را به روی مسلمانان ببندد و قوانین بازداشت اداری را تحمیل کند.

    روزنامه صهیونیستی "اسرائیل تودی" نیز از این فرصت استفاده کرد و نوشت: تروریست اسلامی در اروپا در سایه نادیده انگاری های حکومت و رسانه ها زندگی می کند و سرزنش ها متوجه اسرائیل است.

    مسلمانان غرب به دنبال اجرای اقداماتی برای کاستن از روحیه تنفر علیه خودشان هستند. به عنوان مثال هزاران نفر از مسلمانان آلمان به همراه مقامات سیاسی این کشور دیروز سه شنبه با برگزاری تجمعی در برلین به اقدامات تروریستی و  اسلام ستیزی اعتراض کردند    .



    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [پنج شنبه 93/10/25] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

    مطلب بعدی : فاطمیه هیئت کجا بریم + عکس+دانلود