امسال در ایام اربعین حسینی در مرزها ویزا صادر نمیشود - فاطمی دز- پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول
برای ارسال خبر کلیک نمائید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات سایت فاطمی دز

عضویت در سامانه پیامکی جبهه ارسال خبر، گزارش تصویری، یادداشت آپارات فاطمی دز عضویت در واتس آپ فاطمی دز

برنامه سایر هیئت ها
---------------------
  • جهت قراردادن برنامه هیئت شما در فاطمی دز با روابط عمومی تماس بگیرید

  • 09163456793

  • --------------------------
    خبرهای فاطمی

    دانلود فاطمی

    گزارش تصویری

    مقاله فاطمی

    یادداشت فاطمی

    موبایل فاطمی

  • [آرشیو تبلیغات]
  • تاریخچه ستاد

    خادم الزهرا[46]

    ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول به همت تعدادی از جوانان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و بزرگداشت ایام ولادت و شهادت اهل البیت به خصوص ایام فاطمیه و صادقیه در سال 1386 تاسیس گردید.

    روابط عمومی ستاد مردمی فاطمیه دزفول

    لینکدونی

    آمار و امکانات
    نام سایت

  • ویژه برنامه شهادت اول حضرت زهرا سلام الله


  • fatemidez.ir- قافله عزاداری شهادت اول













  • فاطمی دز/

    fatemidez.ir- معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ساماندهی زائران برای اعزام به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی آغاز شده است، گفت: امسال در مرزها ویزا صادر نمی‌شود و زائران انفرادی باید به کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.    

     
    به گزارش فاطمی دز ناصر خدر نژاد در گفت‌وگو با فارس، گفت: کار ساماندهی زائران عتبات عالیات در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام اربعین حسینی آغاز شده است و برنامه‌ریزی می‌کنیم که در سال جاری این ساماندهی در شهرهای زائران انجام شود و ازدحامی که در سال‌های گذشته در مرزها وجود داشت، امسال شاهد نباشیم.

    وی افزود: امسال در مرزها ویزا صادر نمی‌شود و سازمان حج و زیارت تا جایی که سفارت عراق اجازه دهد برای تمام متقاضیان ویزا دریافت می‌کند.

    معاون سازمان حج و زیارت ادامه داد: هماهنگی‌ها در حال انجام است و زائران انفرادی نیز باید به کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت در شهر خودشان مراجعه کنند و در قالب گروه‌های 40 نفره برای اعزام به عتبات عالیات ساماندهی شوند.

    خدر نژاد ادامه داد: اقدام دیگری که با ساماندهی زائران در شهرهای خودشان انجام می‌شود این است که شاهد ازدحام جمعیت در یکی از مرزها نباشیم و در مرزهای دیگر جمعیت چندانی وجود نداشته باشد و امیدوار هستیم مشکلات سال گذشته در مرزها برای زائران رخ داد در سال جاری اتفاق نیفتد.

    وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم فاز اول و بخش‌های خدماتی زائر سرای چزابه تا اربعین حسینی به بهره‌برداری برسد که البته ما به دنبال این بودیم که بخش‌هایی از قسمت اقامتی زائرسرا نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد و بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی در بازدید از زائرسرای چزابه از روند پیشرفت این مجموعه بازدید خواهیم کرد.

    معاون سازمان حج و زیارت ادامه داد: در برنامه زیارتی زائران در ایام محرم همچنان کاظمین و سامرا در برنامه زیارتی زائران وجود ندارد و امیدوار هستیم به زودی با رفع مشکلات امنیتی کاظمین و سامرا بتوانیم این دو شهر را نیز در برنامه زیارتی زائران قرار دهیم.



    تعداد بازدید از این مطلب:

    برچسب ها : امسال در ایام اربعین حسینی در مرزها ویزا صادر نمی‌شود  ,


    تاریخ انتشار : [چهارشنبه 93/8/7] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

    مطلب بعدی : فاطمیه هیئت کجا بریم + عکس+دانلود