اعلام جهاد آیت الله مکارم شیرازی - فاطمی دز- پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول
برای ارسال خبر کلیک نمائید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات سایت فاطمی دز

عضویت در سامانه پیامکی جبهه ارسال خبر، گزارش تصویری، یادداشت آپارات فاطمی دز عضویت در واتس آپ فاطمی دز

برنامه سایر هیئت ها
---------------------
  • جهت قراردادن برنامه هیئت شما در فاطمی دز با روابط عمومی تماس بگیرید

  • 09163456793

  • --------------------------
    خبرهای فاطمی

    دانلود فاطمی

    گزارش تصویری

    مقاله فاطمی

    یادداشت فاطمی

    موبایل فاطمی

  • [آرشیو تبلیغات]
  • تاریخچه ستاد

    خادم الزهرا[46]

    ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول به همت تعدادی از جوانان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و بزرگداشت ایام ولادت و شهادت اهل البیت به خصوص ایام فاطمیه و صادقیه در سال 1386 تاسیس گردید.

    روابط عمومی ستاد مردمی فاطمیه دزفول

    لینکدونی

    آمار و امکانات
    نام سایت

  • ویژه برنامه شهادت اول حضرت زهرا سلام الله


  • fatemidez.ir- قافله عزاداری شهادت اول













  • اعلام جهاد آیت الله مکارمفاطمی دز/

    آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، دفاع از تمامیت عراق به خصوص عتبات عالیات بر همه علاقه مندان به اسلام و اهل بیت (ع) را به عنوان جهاد فی سبیل الله واجب دانست.

     

     

     

     آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، دفاع از تمامیت عراق به خصوص عتبات عالیات بر همه علاقه مندان به اسلام و اهل بیت (ع) را به عنوان جهاد فی سبیل الله واجب دانست.
     
    به گزارش «فاطمی دز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید روز دوشنبه با صدور پیامی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تاکید کرد: خداوند کسانی را دوست دارد که در راه او برای حفظ اسلام و مسلمین همچون یک سد پولادین جهاد و پیکار می کنند.
     
    وی افزود: همه مى‌دانیم بعد از آن‌که تروریست‌هاى تکفیرى و حامیان آنها از کشورهاى عربى و آمریکا و اسرائیل گرفتار شکست خفت‌بارى در سوریه شدند، تصمیم گرفتند آن را در عراق جبران کنند، به گمان این‌که قومیت‌هاى مختلف و مذاهب شیعه و اهل سنت مى‌تواند نظام ارتش آنها را مختل کند و به سرعت پیش خواهند رفت.

    اما چیزى نگذشت که دیدیم کور خوانده‌اند و ملت عراق اعم از شیعه و اهل سنت و کرد که جان و مال و ناموس و کشورشان را در خطر تروریست‌هاى تکفیرى خونخوار دیدند که به هیچ چیز و هیچ کس رحم نمى‌کنند، به پا خواستند و به یارى ارتش شجاع عراق شتافتند و به نداى مراجع محترم حوزه علمیه نجف لبیک گفتند و حدود دو میلیون نفر براى این جهاد فى سبیل الله نام‌نویسى کردند و آنها که آموزش ندیده‌اند به سرعت آموزش مى‌بینند و إن‌شاءالله همه قومیت‌ها و مذاهب عراقى با هم متحد خواهند شد.

    تروریست‌هاى تکفیرى و حامیان آنها بدانند در صورت لزوم میلیون‌ها نفر از کشورهاى دیگر همان‌ها که هنگام اربعین با پاى پیاده از دورترین نقاط به سوى مرقد ائمه عراق مى‌آیند به نیروهاى مردمى عراق مى‌پیوندند و ارتش شجاع آن را یارى مى‌دهند.

    ایشان در ادامه فرمودند: بنده با صراحت عرض مى‌کنم دفاع از تمامیت عراق مخصوصاً عتبات عالیات بر همه علاقه‌مندان به اسلام و اهل‌بیت(علیهم السلام) به عنوان جهاد فى سبیل الله واجب است و شهیدان این راه به شهداى کربلا مى‌پیوندند و به نظر من این حوادث فرصت خوبى بود براى مردم عراق که یک لشکر مردمى جان‌برکف در کنار ارتش رسمى خود به وجود آورند که آثار آن در آینده بسیار نمایان خواهد شد.

    دشمنان کوردل و حامیان غربى و عربى آنها به زودى خواهند فهمید که با یک ارتش چندین میلیونى بى‌سابقه روبه‌رو هستند.

    جوانان عاشق اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) باید آمادگى خود را حفظ کنند و در صورت لزوم و درخواست دولت عراق به آنها بپیوندند. وما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم



    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [سه شنبه 93/4/3] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

    مطلب بعدی : فاطمیه هیئت کجا بریم + عکس+دانلود