کلام بزرگان - فاطمی دز- پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول
برای ارسال خبر کلیک نمائید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات سایت فاطمی دز

عضویت در سامانه پیامکی جبهه ارسال خبر، گزارش تصویری، یادداشت آپارات فاطمی دز عضویت در واتس آپ فاطمی دز

برنامه سایر هیئت ها
---------------------
  • جهت قراردادن برنامه هیئت شما در فاطمی دز با روابط عمومی تماس بگیرید

  • 09163456793

  • --------------------------
    خبرهای فاطمی

    دانلود فاطمی

    گزارش تصویری

    مقاله فاطمی

    یادداشت فاطمی

    موبایل فاطمی

  • [آرشیو تبلیغات]
  • تاریخچه ستاد

    خادم الزهرا[46]

    ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول به همت تعدادی از جوانان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و بزرگداشت ایام ولادت و شهادت اهل البیت به خصوص ایام فاطمیه و صادقیه در سال 1386 تاسیس گردید.

    روابط عمومی ستاد مردمی فاطمیه دزفول

    لینکدونی

    آمار و امکانات
    نام سایت

  • ویژه برنامه شهادت اول حضرت زهرا سلام الله


  • fatemidez.ir- قافله عزاداری شهادت اول













  • فاطمی دز

    fatemidez.ir- آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پاسخ به استفتایی نظر خود را پیرامون برگزاری آیین شب یلدای امسال بیان کرد.      

    ادامه مطلب...

    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [شنبه 93/9/29] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

    فاطمی دز/

    fatemidez.ir- در روایتی امام سجاد(علیه السلام) به نعمان بن منذر مدائنی فرمود: در شام هفت مصیبت بر ما وارد آوردند که از آغاز اسیری تا آخر، چنین مصیبتی بر ما وارد نشده بود.  

    ادامه مطلب...

    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [یکشنبه 93/9/2] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

    امام سجاد در کلام رهبریفاطمی دز

    fatemidez.ir- امام سجاد؛ قهرمان اهل بیت علیهم‌السلام

    آن چهره‌ مظلوم بی صدای سر به زیرِ منفعلی که از امام سجاد درست کردند به کلی برخلاف واقع است؛ چهره‌ حقیقی امام سجاد علیه‌ الصّلوات و السّلام چهره یک مبارز قهرمان خستگی‌ناپذیر آشتی‌ناپذیر پیگیری است.      

    ادامه مطلب...

    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [چهارشنبه 93/8/28] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

    فاطمی دز

    fatemidez.ir- به مناسبت فرارسیدن محرم الحرام و ایام عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران ایشان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در ادامه مسیر چهار سال گذشته، مجموعه‌ی تصویری «بعثت خون» را منتشر می‌کند.    

    ادامه مطلب...

    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [شنبه 93/8/10] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

    فاطمی دز/

    fatemidez.ir- آیت الله جوادی آملی در جلسه درس اخلاق: مداحان و ذاکرین نباید روش و کاری که از جلال و شکوه اهل بیت علیه السلام بکاهد انجام دهند و سخن بی‌سند بیان کنند.    

    ادامه مطلب...

    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [دوشنبه 93/7/28] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

    چگونه دعا کنیمبه گزارش  واحد اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول به نقل از خبرآنلاین مطلب زیر، قسمتی از شرح و تفسیر دعای مکارم الاخلاق از صحیفه سجادیه توسط خطیب شهیر حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی فلسفی است.
    تاریخ انتشار : [شنبه 91/7/15] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

    آیت اله بهجتآیت‌الله بهجت می‌فرمود: لازم نیست حوائج خود را در محضر امام بشمرید. حضرت می‌دانند، مبالغه در دعاها نکنید! زیارت قلبی باشد. امام رضا علیه‌السلام به کسی فرمودند: از بعضی گریه‌ها ناراحت هستم!
    تاریخ انتشار : [چهارشنبه 91/7/5] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

    آیت‌الله تهرانی می‌گوید: از امام رضا(ع) در مورد بندگان خوب خدا سؤال شد که دارای چه خصوصیاتی هستند؟ ایشان پنج خصوصیت را فرمودند و خوشا به حال کسی که این پنج خصوصیت در او باشد.

    آیت‌الله مجتبی تهرانی در هر روز از دهه کرامت و ایام ولادت ثامن‌الائمه(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) به شرح حدیثی از امام رضا(ع) می‌پردازد که در ادامه می‌آید:

    ادامه مطلب...

    تعداد بازدید از این مطلب:

    برچسب ها : آیت اله تهرانی- بندگان خدا- ستاد فاطمیه دزفول- دیدگاه امام رضا  ,


    تاریخ انتشار : [سه شنبه 91/7/4] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

    آیت‌الله علی عراقچی همدانی، استاد اخلاق برجسته‌ی حوزه‌ی علمیه‌ی قم در گفتار زیر که در پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب منتشر شده است، با توجه به حدیثی از حضرت علی علیه‌السلام برنامه‌ای را برای دوری از شیطان پیشنهاد می‌کند:

    انسان موجود شریفی است که از اول عالم خلقت تا الان کسی او را آن‌چنان که باید نشناخته است. افرادی هم که درباره‌ی انسان کنجکاوی و پژوهش کرده‌اند، در پایان گفته‌اند: «انسان؛ موجود ناشناخته».

    ادامه مطلب...

    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [یکشنبه 91/5/15] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

    حضرت آیت ا... جوادی آملی در نوشتاری ضمن اشاره به جایگاه و ارزش نیمه شعبان آورده است: حضرت ولی عصر(عج) و آخرین حجّت الهی که خیر اهل الارض زمان ماست، در سحرگاه نیمه شعبان سال 255 (ه. ق) چشم به جهان گشودند و این شب مبارک که میلاد موفور السرور آن حضرت است، احتمال دارد شب قدر نیز باشد، همان‌گونه که به برخی اعمال لیالی قدر در این شب نیز سفارش شده است.(1) نیمه شعبان، شب مبارکی است که در فضائل شباهت بسیاری به لیالی قدر دارد و همان‌گونه که در برتری شبهای قدر فرموده‌اند که« فإنّها لیلة آلی ا... علی نفسه الا یردّ سائلاً له فیها ما لم یسأل معصیة».(2) در فضیلت شب نیمه شعبان نیز نبی مکرم اسلام صلی ا... علیه و آله و سلم فرمود که خداوند در شب نیمه شعبان به اندازه موی گوسفندان قبیله بنی‌کلب بندگانش را می‌آمرزد: یغفر ا... لیلة النصف من شعبان من خلقه بقدر شعر معزی بنی‌کلب(3) و این سخن، کنایه از فراوانی آمرزیده شدگان در آن شب مبارک است. کلام نورانی دیگری از امام صادق(علیه السلام) نشان می‌دهد نیمه شعبان نیز در حدّ خویش، شب قدر و واجد یکی از درجات تقدیر امور است. ایشان در برابری این سنت با لیالی مبارکه قدر فرمود: «انّها اللیلة التی جعلها الله لنا أهل البیت بإزاء ما جعل لیلة القدر لنبیناصلی الله علیه و آله و سلم»(4)؛ همان‌طور که خداوند به پیامبرصلی ا... علیه و آله و سلم شب قدر مرحمت فرمود، به ما اهل بیت نیز نیمه شعبان را عطا کرد. امام محمد باقر(علیه السلام) در پاسخ پرسشی درباره فضیلت شب نیمه شعبان فرمود که با فضیلت‌ترین شب پس از لیلة القدر شب نیمه شعبان است که خداوند در این شب فضل خویش را بر بندگانش ارزانی می‌دارد و با منّ و کرم خود آنان را می‌آمرزد، پس برای نزدیکی به خدای سبحان در این شب بکوشید چون خداوند سوگند یاد کرده است که هیچ سائلی را تا وقتی که امر ناپسند و گناهی نخواسته است محروم نگرداند: هی أفضل لیلة بعد لیلة القدر؛ فیها یمنح ا... تعالی العباد فضله و یغفر لهم بمنّه. فاجتهدوا فی القربة إلی ا... (تعالی) فیها، فإنّها لیلة آلی الله تعالی علی نفسه ألا یرد سائلاً له فیها، ما لم یسئل معصیة و… فاجتهدوا فی الدعاء و الثناء علی الله (عزّ وجلّ).(5) پیامبر گرامی اسلام صلی ا... علیه و آله و سلم نیز شب نیمه شعبان به عایشه فرمود که در نیمه شعبان اجل‌ها نوشته و ارزاق قسمت می شود و خدای عزّ وجلّ در این شب بیش از موهای بزهای قبیله بنی‌کلب، بندگانش را می‌آمرزد و فرشتگان را به آسمان دنیا و از آنجا به زمین نازل می‌کند و در این نزول ابتدا در مکه فرود می‌آیند: اما تعلمین أیّ لیلة هذه؟ إنّ هذه اللیلة لیلة النصف من شعبان؛ فیها یکتب اجال و فیها تقسم أرزاق و إنّ الله (عزّوجلّ) لیغفر فی هذه اللیلة من خلقه أکثر من عدد شعر معزی بنی کلب و ینزل الله (عزّوجلّ) ملائکة إلی السماء الدنیا و إلی الأرض بمکة.(6)

    ادامه مطلب...

    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [چهارشنبه 91/4/14] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

          

       1   2      >