زمان ثبت نام زائران پیاده اربعین حسینی اعلام شد - فاطمی دز- پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول
برای ارسال خبر کلیک نمائید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات سایت فاطمی دز

عضویت در سامانه پیامکی جبهه ارسال خبر، گزارش تصویری، یادداشت آپارات فاطمی دز عضویت در واتس آپ فاطمی دز

برنامه سایر هیئت ها
---------------------
  • جهت قراردادن برنامه هیئت شما در فاطمی دز با روابط عمومی تماس بگیرید

  • 09163456793

  • --------------------------
    خبرهای فاطمی

    دانلود فاطمی

    گزارش تصویری

    مقاله فاطمی

    یادداشت فاطمی

    موبایل فاطمی

  • [آرشیو تبلیغات]
  • تاریخچه ستاد

    خادم الزهرا[46]

    ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول به همت تعدادی از جوانان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و بزرگداشت ایام ولادت و شهادت اهل البیت به خصوص ایام فاطمیه و صادقیه در سال 1386 تاسیس گردید.

    روابط عمومی ستاد مردمی فاطمیه دزفول

    لینکدونی

    آمار و امکانات
    نام سایت

  • ویژه برنامه شهادت اول حضرت زهرا سلام الله


  • fatemidez.ir- قافله عزاداری شهادت اول













  • فاطمی دز

    fatemidez.ir- رئیس سازمان حج و زیارت گفت:‌ متقاضیان اعزام به عتبات عالیات و پیاده‌روی در ایام اربعین حسینی می‌توانند از 20 آبان ماه با مراجعه به تمام کارگزاری‌های سطح کشور ثبت‌نام خود را انجام دهند.       

    به گزارش «فاطمی دز»،  رئیس سازمان حج و زیارت گفت:‌ متقاضیان اعزام به عتبات عالیات و پیاده‌روی در ایام اربعین حسینی می‌توانند از 20 آبان ماه با مراجعه به تمام کارگزاری‌های سطح کشور ثبت‌نام خود را انجام دهند.سعید اوحدی در گفت‌وگو با فارس، گفت: سامانه ثبت‌نام از زائران پیاده‌روی اربعین از 20 آبان ماه کار خود را آغاز می‌کنند و بر اساس میزان ظرفیت مرزها زائران می‌توانند به مرور ثبت‌نام خود را انجام دهند و سامانه به صورت هوشمند روز اعزام آنها را مشخص می‌کند.
    وی ادامه داد: بر اساس اعلام شورای امنیت ملی ظرفیت مرز مهران روز 10 هزار نفر، چزابه 6 هزار نفر و شلمچه 8 هزار نفر اعزام شده است که بر اساس این ظرفیت روزهای اعزام زائران مشخص و در جزو ثبت‌نام آنها اعزام می‌شود.
    رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد:‌ سال گذشته 500 هزار نفر در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت داشتند و امسال پیش‌بینی می‌شود حدود 700 هزار نفر در این ایام به کربلای معلی ثبت‌نام کنند.
    اوحدی ادامه داد: بر اساس فتوای آیت‌الله سیستانی 4 روز قبل از اربعین حسینی و 4 روز بعد از آن به عنوان زیارت اربعین محسوب می‌شود و زائران می‌توانند ظرف این 9 روز زیارت اربعین خود را به جا بیاورند.
    وی در خصوص هزینه دریافت ویزا از کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت گفت: هزینه اخذ ویزا 40 دلار است، بیمه و خدمات پزشکی رایگان و حق کارگزار 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین زائران می‌توانند تنها با پرداخت هزینه ویزا و حق کارگزار ثبت‌نام خود را انجام دهند و ویزای خود را دریافت کنند. همچنین تمام کارگزاری‌های دارای مجوز در سطح کشور ثبت‌نام را از 20 آبان آغاز می‌کنند و زائران می‌توانند به تمام این کارگزاری‌ها مراجعه کنند.
    رئیس سازمان حج و زیارت همچنین به موضوع اخذ ویزا در مرزها اشاره کرد و گفت:‌ ویزایی که از سوی دولت عراق در مرزها داده می‌شود، 82 دلار هزینه دارد در صورتی که ویزایی که از سوی کارگزاران داده می‌شود تنها 40 دلار هزینه دارد و سال گذشته تعداد زیادی از پاسپورت‌های زائران در مرزها گم شد و تعداد زیادی ویزای جعلی صادر شد اما متقاضیان می‌توانند با اخذ ویزا در داخل کشور به راحتی زیارت خود را انجام دهند و از تجمع در مرزها و فعالیت دلالان جلوگیری می‌شود.
    منبع: شیعه نیوز


    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [شنبه 93/8/17] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

    مطلب بعدی : فاطمیه هیئت کجا بریم + عکس+دانلود