فاطمیه نباید تحت الشعاع نوروز قرار گیرد - فاطمی دز- پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول
برای ارسال خبر کلیک نمائید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات سایت فاطمی دز

عضویت در سامانه پیامکی جبهه ارسال خبر، گزارش تصویری، یادداشت آپارات فاطمی دز عضویت در واتس آپ فاطمی دز

برنامه سایر هیئت ها
---------------------
  • جهت قراردادن برنامه هیئت شما در فاطمی دز با روابط عمومی تماس بگیرید

  • 09163456793

  • --------------------------
    خبرهای فاطمی

    دانلود فاطمی

    گزارش تصویری

    مقاله فاطمی

    یادداشت فاطمی

    موبایل فاطمی

  • [آرشیو تبلیغات]
  • تاریخچه ستاد

    خادم الزهرا[46]

    ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول به همت تعدادی از جوانان این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و بزرگداشت ایام ولادت و شهادت اهل البیت به خصوص ایام فاطمیه و صادقیه در سال 1386 تاسیس گردید.

    روابط عمومی ستاد مردمی فاطمیه دزفول

    لینکدونی

    آمار و امکانات
    نام سایت

  • ویژه برنامه شهادت اول حضرت زهرا سلام الله


  • fatemidez.ir- قافله عزاداری شهادت اول













  • آیت الله نوری همدانیفاطمی دز/

    آیت الله نوری همدانی خطاب به مسئولان:فاطمیه نباید تحت الشعاع نوروز قرار گیرد.

    به گزارش فاطمی دز/ با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و اینکه کلیه مسئولان شهری، استانی و کشوری و بویژه صدا و سیما در تدارک ویژه برنامه های نوروز می باشد در اینجا فاطمی دز بیانات سال گذشته آیت الله العظمی نوری همدانی که در آستانه نوروز 92 خطاب به مسئولین ایراد فرمودند را باز نشر داده تا یاد آوری شود نوروز امسال نیز مصادف است با ایام فاطمیه و مسئولین در برنامه ریزی های خود به این نکته مهم توجه داشته باشند.

    حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» با اشاره به همزمانی عید نوروز با ایام فاطمیه، از مسؤولان و دست اندرکاران رسانه ملی خواستند به گونه ای برنامه ریزی کنند تا فاطمیه تحت الشعاع دیگر برنامه ها قرار نگیرد.

    حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» در آخرین جلسه درس خارج فقه خود در سال 91 که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، به همزمانی عید نوروز با ایام فاطمیه اشاره و خطاب به مسؤولان صدا و سیما تاکید فرمودند: ما به صدا و سیما اعلام می کنیم به گونه ای عمل نکنند که فاطمیه و تاریخ شهادت حضرت زهرا(س) تحت الشعاع قرار گیرد.

    ایشان با تاکید بر این که ما باید همیشه شاخصه ها را در نظر بگیریم و صدا و سیما نیز در برنامه هایی که دارد باید مراقب باشد تا فاطمیه تحت الشعاع قرار نگیرد، ابراز داشت: برخی می گویند رهبری و برخی دیگر از علما و مراجع از برنامه های صدا و سیما تمجید و تجلیل کرده اند، در این باره باید دقت کرد که رهبر معظم انقلاب از موقعیت بالاتری مسائل را مورد توجه قرار می دهند و از سویی دیگر تمجید از یک برنامه دلیل نیست که تمام کارهای شما خوب باشد.

    معظم له همچنین فرمودند: ما به عنوان حوزه از موضع امر به معروف و نهی از منکر مطالب را بیان می کنیم و اگر تشکری از صدا و سیما می شود دلیل بر این نیست که در همه کارها و برنامه ها بی اشکال هستند.

    حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرازهایی از بیانات حضرت امام علی(ع) در کتاب شریف نهج البلاغه، از موعظه به عنوان زنده کننده دل ها یاد کردند.



    تعداد بازدید از این مطلب:




    تاریخ انتشار : [سه شنبه 92/11/1] [<>] طبقه بندی: ، نویسنده : [ خادم الزهرا] منبع: فاطمی دز

    مطلب بعدی : فاطمیه هیئت کجا بریم + عکس+دانلود